Online Munka

Helló! Havi minimum 5$-10$ pénzkereseti lehetőség. Ha érdekel az alábbi ikonra kattintva tudsz regisztrálni. Ingyenes, legális és garantáltan fizetnek.

2012/04/20

1. Lecke

 1. Lecke 2. Lecke  3. Lecke 4.Lecke  5.Lecke
6.Lecke


Merhaba!


Ayşe:   Merhaba!      (Hello!)    
Eren:    Merhaba!      (Hello!) 

Ayşe:   Adınız ne?    (Hogy hivják?)
Eren:   Adım Eren. (A nevem Eren.)

Ayşe:   Nasılsınız?        
           (Hogy van?)
Eren   Teşekkür ederim, iyiyim. Siz nasılsınız?
            (Köszönöm szépen, jól.Ön, hogy van?)

Ayşe:   Teşekkür ederim, ben de iyiyim.
            (Köszönöm szépen, én is jól.)

 
nasıl 
Hogy?
nasılsınız 
Hogy van?
 teşekkür ederim
Köszönöm szépen.
iyi  
jól
iyiyim
jól vagyok
ben
én
sen 
te
o  
ő
biz
mi
siz  
ti
onlar 
ők

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1 A

NAPSZAKOK


GÜNAYDIN      

İYİ GÜNLER 
  
İYİ AKŞAMLAR 
  
 İYİ GECELER  




 Günaydın
 Jó reggelt!
 İyi günler
 Jó napot!
İyi akşamlar
Jó estét!
 İyi geceler Jó éjszakát!


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1.B


Elnézést!


Eren:    İyi günler!     (Jó napot!)
Ayşe:    İyi günler!    (Jó napot!)

Eren:    Adın ne?      (Hogy hívnak?)
Ayşe:    Adım Ayşe. ( A nevem Ayşe.)

Eren:     Affedersiniz, anlamadım.
             (Elnézést, nem értettem.)
Ayşe:    Adım Ayşe. (A nevem Ayşe.)

                                                                                            
 

ad
név
adım
nevem

ne
Mi?

affetmek
bocsánat, elnézés

anlamak
értés

-------------------------------------------------------------------------------------

1.C


Találkozás


Ayşe:       Adınız ne?     (Hogy hívják?)

Eren       Adım Eren.   (A nevem Eren.)
               Sizin adınız ne? (Önt,hogy hívják?)

Ayşe:      Benim adım Ayşe.
              (Az én nevem Ayşe.)

Eren:      Affedersiniz, anlayamadım.
              (Elnézését kérem, nem értettem.)

Ayşe:     Adım Ayşe.   (A nevem Ayşe.)
             Sizin adınız ne? (Önt, hogy hívjak?)
Eren:     Benim adım Eren. (Az én nevem Eren.)

Ayşe:    Tanıştığımıza memnun oldum.
                (Örülök a találkozásnak.)
Eren:     Ben de memnun oldum. (Én is örülök.)



benim adım
 az én nevem
sizin adınız
az ön neve, (ti nevetek)
affedersiniz
elnézését kérem, bocsásson meg
anlamamak
nem érteni valamit
anlayamamak
 nem képes megérteni valamit
tanımak
 megismerés
tanışmak
találkozás
memnun olmak
 örül, boldog

                                                                                   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése